31/3/09

A mi em va sobtar...

Què et va sorprendre de Catalunya i dels catalans?

Et va sorprendre que portin faldilles quan van amb bicicleta?
et va sorprendre que la brossa és molt endreçada?
Et va sorprendre que la gent s'agafi pel carrer!
que els nois es facin petons entre ells?

Digues la teva opinió!!

OPINA AQUÍ SOTA!! DEIXA EL TEU COMENTARI!
(NO T'OBLIDIS DE DIR DE QUIN PAÍS VÉNS I QUANTS ANYS TENS!)

Pots utilitzar les següents expressions!

A mi em va sobtar...
el que em va sorprendre més és...
No em podia creure el que veia!
ostres! no hi estic acostumat/da!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

a mi em va sorprenre que els joves de menys de 18 anys prenen drogues.

quina sorpresa quan vaig veure que moltes gents que no vulgut asseure armateex en el tren or en el bus perque soc negre.

no podra creure que dos homes podrian casar-se.

Anónimo dijo...

A mi en va sorprendre que tote les persones que viuen en Cataluñya tenendrets a la sanitat.
Otres quina sopresa quan vaig veure que la gent sempre va amb les gos.
No m ho podia creure cada cinc minutes la sirena de l ambulançia sona.
Mai m hagues imaginat que la majoria de empreses a Cataluñya es tancant.
A mi en va sorprendre que molta gent no parla ni escrui catala.


Yaya Correa

Anónimo dijo...

IBRAHIMA MBALLO

A mi sorprendre que moltes homes maten la seva dona a qui moltes.
No mi podia creure si podia cremar les mortes A qui moltes.
Si barça gaña la copa no mi crear si podria anar em plaça cataluña per que moltes gens vols manifetar come barça GRACIES